Hieronder flyers/andere informatie:

Yoepie.nl, nooit meer stress voor kinderfeestjes!

Nooit meer stress voor kinderfeestjes? Kijk snel op yoepie.nl, het platform waar je al het aanbod van kinderfeestjes kan vinden!

Drumles in de Jordaan

Hallo allemaal, ik ben Lucas Berger en eigenaar vanWesterstudio, op de Westerstraat in de Jordaan.Sinds ongeveer 9 jaar geef ik (en sinds vorig jaar mijn zoon Miles ook) drumlessen enmuziekproductielessen (logic X) aan voornamelijkleerlingen van de basisschool. Na de zomer komen er weer een aantal plekken vrij,en daarom kijken we uit naar nieuwe, enthousiaste leerlingen.Mocht u op zoek zijn naar een leuke enmuzikale uitdaging voor uw kind voor na de zomervakantie,dan hoor ik het graag! Voor meer informatie kunt u ons bellen op 0652620706of mailen:  lucasberger@upcmail.nlGroet en eventueel tot ziens!

OKC Kiestraining flyer. Een training voor kinderen waarvan de ouders pas gescheiden zijn (oktober 2021).

Vakantiekamp Jeugdduin 2

Flyer Hockeyplezier