Ben je benieuwd welke boeken andere kinderen lezen en wat ze er zo leuk aan vonden? Dan ben je hier op de juiste plek. Hier vind je korte filmpjes waarin leerlingen vertellen over een boek dat ze gelezen hebben en dat ze ontzettend leuk vonden. Alle boeken zijn natuurlijk te vinden in onze schoolbibliotheek.

Douwe uit groep 3 heeft een heel leuk boek gevonden in de schoolbibliotheek: De beesten van boer Bert. Boer Bert heeft het hek van de wei open laten staan. Zullen de dieren ontsnappen? Kijk snel!

Dita uit groep 6 las De trollen van Leif en vertelt in dit filmpje waarom het zo'n leuk boek is. Kijk snel!

Zoë uit groep 6 las De regels van Floor en vertelt in dit filmpje wat de eerste regel is. Kijk snel!